کاغذ با جوهر الکترونیکی سونی مخصوص جزوه نویسی
 
تکنولوژی جدید

 E LINK PAD

 

 بله این خبر درست است ! سونی می خواهد کاغذ با جوهر الکترونیکی خود را به بازار عرضه کند تا جایگزین کاغذ و قلم سنتی گردد ، این محصول  ۱۳٫۳ اینچی  و به  نام   e-ink notepad  شناخته می شود ،  نسخه نمونه این وسیله ساخته شده که شما مثل یک کاغذ می توانید با قلم روی آن نقاشی کنید و یا اینکه متنی یادداشت کنید،  . سونی می خواهد این وسیله جایگزین کاغذ و قلم ، دفتر  سنتی در دانشگاهها و مدارس باشد ، این دستگاه فوق العاده نازک ۶٫۸ میلیمتر قطر دارد و ۳۵۸ گرم وزن دارد ،  صفحه ۱۳٫۳ اینچی که برابر سایز یک برگه A4 است  از رزولیشن ۱۶۰۰*۱۲۰۰ بهره می برد و قرار است همانند یک برگه از جزوه برای دانشجویان عمل کند ، ای اینک نوت پد سونی یک حافظه ۴ گیگابایتی دارد و قابلیت خواندن micro SD را نیز دارا می باشد این وسیله سه هفته شارژ نگاه می دارد  و دیگر هیچ دانشجویی نیاز ندارد که کوله بار سنگینی از کتاب ها را با خود حمل کند و می تواند تمام کتاب های خود را در در ای اینک پد سونی خود به دانشگاه حمل کند . همچنین این وسیله تکنولوژی wi-fi را نیز همراه خود دارد و دانشجویان می تواند تمام یادداشت های خود را برروی اینترنت نیز ذخیره کنند تا در هر وسیله و ابزار دیگر نظیر کامپیوتر شخصی ، تبلت و گوشی همراه خود بر روی فایل هایی نظیر PDF مطالعه کنند ، سونی اول می خواهد این پروژه را روی مدارس و دانشگاههای ژاپن تست کند و احتمالا بعد از مارچ ۲۰۱۴ این محصول را به بازار عرضه خواهد کرد ( حدوداً بعد از فروردین ماه ۹۳)

 

 

sony-sid1

 

نظر علمولوژی :

به نظر ما این ایده  و وسیله سونی   فرهنگ جدید و  فوق العاده ای ایجاد می کند  که دیگر شرکت ها بر روی آن تمرکز نکرده اند و جدا از مزایا خوبی که برای جزوه نویسی و  نت برداری ایجاد می کند ، کمک بزرگی به محیط زیست خواهد کرد ، همچنین دنیایی از اطلاعات را شما  می توانید همراه خودتون داشته باشید ، جزوه های خود را به راحتی با دوستانتون به اشتراک بذارید و همه اونها رو بدون گرفتن فضا فیزیکی برای همیشه داشته باشید ( تصور کنید تمام جزوه های دانشگاه خود را برای همیشه دارید ! )

تصور کنید که چقدر جالب همه چیز تغییر پیدا میکند ! نظر شما چیست ؟ حتما در بخش نظرات نظرتون در مورد این موضوع بگید

sony-large-screen-ereader

 


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت14:21---27 خرداد 1392
سلام اقا بنیامین



مرسی بهم سر زدی



امید وارم دوباره بهم سر بزنی
پاسخ:من هم ممنونم که به من سر زدی چشم دوباره بهت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 200
بازدید هفته : 311
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 58808
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1